Rezervační formulář


Vybrali jste si účast na jedné simulaci „AHOJ PŘIJÍMAČKY! – S přípravou vás zvládnu!“. Prosíme Vás o laskavé vyplnění následujícího rezervačního formuláře. Co a jak v rezervačním formuláři (RF) vyplnit?

První část RF je osobní. Do položky „e-mail:“ nám prosím sdělte e-mailovou adresu pro komunikaci a zpětnou vazbu.

Způsob platby:

Máte možnost si vybrat mezi platbou bankovním převodem a platbou v hotovosti na místě konání simulace.

V případě výběru platby bankovním převodem od nás do jednoho pracovního dne od odeslání RF mailem obdržíte platební instrukce. Pokud je doba mezi odesláním RF a Vámi vybraným termínem kratší než 4 pracovní dny, kontaktujte nás prosím telefonicky a domluvíme se na platbě osobně. Po připsání úhrady na náš bankovní účet Vám odešleme potvrzení o přijetí platby (fakturu).
V případě platby v hotovosti na místě v den konání simulace se k ceně simulace připočítává ještě 20,- Kč administrativní poplatek.
V hotovosti se tedy v den simulace vybírá 650,- Kč (cena simulace 630,- Kč + 20,- Kč administrativní poplatek).

Výběr termínu:

Zde si můžete vybrat z celé řady termínů a lokalit. Zaklikněte termín a lokalitu, kdy a kde se chcete simulace přijímaček zúčastnit. Po odeslání RF od nás do jednoho pracovního dne obdržíte mailem potvrzení o dočasné rezervaci termínu. Po připsání úhrady na náš bankovní účet Vám spolu s potvrzením o přijetí platby (fakturou) zašleme také finální potvrzení Vámi vybraného termínu.
Výběr termínu lze v budoucnu po domluvě a bez jakýchkoliv poplatků měnit. Důležité je nás o Vašem záměru změnit si termín informovat. V případě volné kapacity v nově vybraném termínu budete přeregistrováni a dojde Vám potvrzující mail s termínem Vaší nové rezervace.

Nemohu se rezervovaného termínu simulace zúčastnit?

Dejte nám, prosím, co nejdříve vědět, ať se zbytečně neblokují kapacity. Pokud budete chtít a kapacita to dovolí, je samozřejmě možné se bezplatně po domluvě přehlásit na jiný termín simulace.

Další možností je zaslání testových zadání a záznamových archů na Váš e-mail. Materiály se zasílají v pátek před konkrétním kolem (víkendem). Deváťák si testy následně vypracuje dle svých časových možností. Vyplněné záznamové archy lze naskenovat a zaslat k ohodnocení a obodování. Následuje již standardní zpětná vazba.

Formulář pro 1 kolo

Výběr lokality

Výběr termínu pro ZŠ Mikulovu

13 + 13 =

E-mail

info@ahojprijimacky.cz

Telefon

+420 602 270 115

Adresa

Šafářova 8, Praha 10 – Hostivař, PSČ: 102 00

Instagram